2015/12/15

Everyday make up routine!

Witajcie!
Od razu przepraszam za brak postów ale przez ostatni tydzień leżałam chora. Wiem,że na razie na moim blogu mało jest postów modowych czy kosmetyczny w ogóle jest mało postów ale to inna sprawa. Dzisiaj przychodzę do was z moim codziennym makijażem. :)

Każdego wieczora przed zaśnieciem na moją twarz nakładam zwyczajna wazelinę z Bielandy (koszt ok. 2 zł). Wypróbowałam już setki kremów które nic nie pomagały, mam skóre suchą a wazelina genialnie ją nawilża. Bardzo przepraszam za jakość dzisiejszych zdjęć ale mój aparat odmówił wspłópracy.
Nigdy nie spodziewałam się,że będę nawilżać swoją twarz wazeliną ale tak wyszło i jestem gotowa ją polecić.


Przed nałożeniem podkładu używam zielonego korektora z Lovely, Magic Pen Anti Redness. Jest to korektor na pękające naczyńka i zaczerwienia. Jestem z niego jak na razie zadowolona. (koszt 8 zł)

Po nałozeniu podkładu/kremu bb nakładam kolejny korektor również z Lovely, Magic Pen Brillance jest to rozświetlający korektor pod oczy, maskujący wory. Wielki minus za opakowanie i jak tylko mi się skończy zakupie inny. (koszt 8 zł) 


Obecnie używam kremu BB z under twenty, Anti Acne o działaniu antybakteryjnym w odcieniu 02.
Ten krem do końca mnie nie przekonuje, słabo matuje moją twarz. Ale efekt jest bardzo naturalny. Jednak bardziej odpowiadał mi krem BB z Bielandy.
Krem mam już ponad miesiać i jeszcze nie widzę końca tego opakowanie. :D  (koszt ok. 15 zł)



Najlepszy tusz forever! Zakochałam się w tym tuszu... Rimmel, Lash Accelerator Endless odcień 003 (extreme black). Świetnie wydłuża rzęsy, a co najważniejsze nie skleja rzęs. Używałam już tylu mascar, ten tusz mogę porównąć do tego z Clinique. Ma genialną szczoteczkę i na pewno jak mi się skończy będę do niego wracać. Dostałam go w prezencie od mojej kuzynki na Mikołaja. (koszt ok. 25 zł)



Na codzień na moich ustach znajduję się kredka do ust z Lovely, Perfect line odcień 01. Kredka jest miękka przez co precyzyjnie zkreślisz kształ ust albo pomalujesz je całe. Kredka optycznie nadaję objętości ustą i utrzymuje się bardzo długo. Zastanawiam się nad zakupem innych odcieni ale na razie czekam na przesyłke z golden rose żeby wypróbować ich konturówki/ kredki. (kosz tej kredki to ok. 7 zł)



Jeśli jednak nie nałoże kredki na moje usta, pojawia się na nich pomadka w pisaku, Lovely, Color Wear Long Lasting. Ta pomadka ostatnio zdobyła moje serce, jest trwała (utrzymuje się, przynajmniej u mnie do 8 godzin), nawilża usta, jest wydajna i ma bardzo ładne kolory. Jest bardzo łatwa w nakładaniu i cena jest bardzo przyzwoita. (koszt ok. 12 zł)




Mój makijaż zmywam Cetaphilem EM, jest to jeden z moich ulubionych produktów do demakijażu. Wcześniej używałam płynu do demakijażu z sephory. Jednak był on dla mnie za tłusty (?!) zdaje sobie sprawę jak to brzmi. Ten produkt polecam każdemu, jest on bardzo wydajny. Udało mi się go zakupić bodajże w superpharmie na promocji za około 53 zł. 



SOCIAL MEDIA:
facebook: Olga Zaremba
instagram: https://www.instagram.com/rapinggirl/
ask.fm: https://ask.fm/blackbitch18




6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post. Ja też smaruję usta wazeliną.
    Twój blog jest piękny !! Recenzuj inne kosmetyki, jako że był to przydatny post ! :D
    Jeśli znajdziesz czas - wpadnij !
    Mój blog ! - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maybeanet.blogspot.com :D

      Usuń
    2. Oczywiście,że znalazłam czas. ;)
      Bardzo ładny blog, dobrze Ci idzie.
      Ja się trochę zniechęciłam ilościa wyświetleń, ale nie poddaje się i ide dalej. :D

      Usuń
    3. Moje też nie są najlepsze, ale coraz coraz coś idzie ;)

      Usuń
    4. Dotąd ludzie nie dotarli...
      Dalej nie mam obserwatorów i nie wiem jak ich zdobyć.
      Tobie się udało.
      Gratuluję.
      !

      Usuń
  2. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić klimazony fryzjerskie . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia