2015/12/19

TAG: o mnie

Zebrałam się do napisania 50 faktów o mnie, wiem ,że możecie czekać na coś innego ale nie mam możliwości wyjścia na sesje gdyż znowu jestem chora.
No to zaczynamy..

1. Nazywam się Olga Zaremba.
2. Mieszkam w małym papieskim mieście, w Wadowicach.
3. Mam 14 lat.
4. Z czego można wywnioskować,że chodzę do drugiej gimnazjum.
5. Mam rodzeństwo.
6. Ale o nim kiedy indziej.
7. Mam psa, owczarka niemieckiego.
8. Od wczorajszego dnia mam kota, przynajmniej na jakiś czas, pomimo tego,że jestem uczulona.
9. Jestem też uczulona na trawe, drzewa, kwiaty, kurz, pleśń, chomiki i wiele innych.
10. Lubię swój pokój.
11. Siedzę w nim długimi godzinami i pije herbate.
12. Uwielbiam książki.
13. Najlepsze są książki psychologiczne i o narkomanach.
14. W przyszłości chcę być psychologiem.
15. I pracować w zakładach uzależnień.
16. Krótko mówiać chcę pomagać.
17. Piszę opowiadania.
18. Podobno mi to wychodzi.
19. A nawet jeśli nie to piszę narazie dla siebie.
20. To taka moja odskocznia od rzeczywistości.
21. Słucham dużo muzyki.
22. Bez słuchawek nie wyjdę z domu.
23. Słucham bardzo różnej muzyki.
24. Od Cobaina po Grubsona.
25. Kocham Kurta ponad wszystko.
26. Tak samo jak Ryśka.
27. Lubię Harrego Pottera.
28. Jednym z moich ulubionych filmów jest film pt. "Skazany na bluesa"
29. A poza tym bardzo lubię filmy biograficzne.
30. Lubię chodzić po górach.
31.Na razie tylko Leskowiec , Babia Góra , Turbacz etc...
32. Ale obiecuję sobie, że jak będę starsza będę chodzić po wyżyszych górach.
33. Moje ulubione miejsce to Anglia.
34. Zanim tam poleciałam kochałam już to miejsce.
35. Boję się wszystkiego co istnieje, no może nie dosłownie.
36. Moje włosy były już: czarne, rude, czerwone, bordowe i blond.
37. Obecnie mam brązowe odrosty i reszte taką  czerwoną.
38. Mam bardzo zniszczone włosy.
39. Dlatego używam miliona odżywek, będzie o tym osobny post.
40. Czasami rysuje.
41. Lubie ćwiczyć, wysiłek fizyczny.
42. Nie jestem wegetarianką, na razie jaroszką czyli spożywam ryby.
43. Jak będę starsza przestanę jeść ryby.
44. A potem będę weganką.
45. Jestem bardzo niezdecydowana.
46. Mam 162 cm.
47. I waże 48 kg.
48. Gadam o wiele za dużo.
49. Uwielbiam pisać bloga.
50. Myślę nad kanałem na yt. 

Dotrwaliśmy do końca...Już niedługo znajdą się tutaj o wiele lepsze posty, przynajmniej mam taka nadzieję.

SOCIAL MEDIA:
instagram: https://www.instagram.com/oldziv/
ask.fm: https://ask.fm/blackbitch18
snap: czarnypaw (duża aktywność , zapraszać )

1 komentarz:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia