2016/01/08

Co gimnazjum robi z człowiekiem???

Witajcie!
Na samym wstępie chciałabym was zaprosić na nowego snapchata : thesnapbloggers. Założyłam go razem z 6 dziewczynami, każda z nas ma swój dzień..w poniedziałki snapa prowadzi Jagoda z bloga: http://friends-life-moment.blogspot.com/ , Wtorek należy do Natali *adres jej bloga podam niedługo * środa do Zosii http://sandyxeyes.blogspot.com/, czwartek do Oli z bloga http://sandyxeyes.blogspot.com/ , piątek należy do Weroniki z bloga: http://veronjikaa.blogspot.com/, sobota do Adrianny http://groszkowe-niebo.blogspot.com/ , a niedziela do mnie :D
Zapraszamy również na aska https://ask.fm/thesnapbloggers .
Tematem dzisiejszego posta jest gimnazjium...
Każdy z nas chodził, chodzi lub będzię chodził do tego strasznego miejsca.
Dzieci gimnazjum traktują jako miejsce do wybicia się, do bycia takim pseudo "fejmem". Twierdzą ,że mogą wszystko ,że są najlepsi i w ogóle..
Nie myślą o tym czy czasem nie zranią jakiejś osoby przez swoje zachowanie, ważne jest to,że im jest dobrze..egoiści..
Ludzie w gimnazjium robią różne głupie rzeczy których potem w przyszłości żałują..tak ,żałują..weżmy osobe paląca papierosy..niby dla szpanu.
Ale czy to,że pali dla szpanu pozwoli jej się ochronic przed uzależnieniem?
Oczywiście,że nie..
My młodzi ludzie uzależniamy się bardzo szybko!!!
I w przyszłości może przez to chorować,a czy tego chcemy?
Czy to 5 minut fajności jest ważniejsze od naszego zdrowia, które mamy tylko jedno?
Wiem, wiem szukacie ludzi którzy was polubią..ale nie musicie robić czegoś wbrew sobie...
Szukajcie osób które będą was lubiły bez względu na to czy palisz czy nie (to tylko przykład).
A zaraz zapytacie, czy mi nie zdarzyło się robić głupich rzeczy?
Odpowiedz, jest bardzo prosta i jak każdy człowiek ucze się na błedach..
Wiele głupich rzeczy zdarzyło mi się robić.
To normalne...
Ja swój pierwszy rok spędzony w gimnazjium wspominam okropnie...pójście do szkoły było dla mnie karą.
Po przyjściu ze szkoły zazwyczaj płakałam.
Dorosłam do tego aby o tym mówić, łzy nie są dla mnie tematem tabu..
Początek tego roku w gimnazjium również nie zapowiadał się dość kolorowo.
Jestem człowiekiem który mówi co myśli i przez to ma wiele problemów..co jest dość zrozumiałe...w tych czasach masz swoje zdanie to znaczy ,że jesteś gorszy..
Ale ja nie uważam siebie za gorszą. mam poczucie własnej wartości..
Wiem jaka jestem i co mogę..







                 |spodnie-c&a|crop top-h&m|naszyjnik- clarie's

Zdaje sobie sprawę jakie te zdjęcia są stare, ale przypominają mi w ważny czas w moim życiu dlatego się tu znalazły. ;)
Pozdrawiam i zapraszam oczywiście na snapa! A poza tym mam dla was info, jeśli wybije 50 obserwatorów na blogu zorganizuje konkurs ale to nie wszystko 100 osoba która doda nas na snapie dostanie, prezent niespodzianke. :D

31 komentarzy:

  1. Gimazjum na pewno zmienia człowieka. Jak dla mnie to najlepszy okres w życiu, no, a teraz liceum :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie gimnazjum to najgorszy okres w moim życiu! nie wspominając o osobach, które tam się znajdowały rozleniwiłam się strasznie pod względem nauki!
    życzę powodzenia :)
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! No i gimnazjum to najgorsze co mnie dotychczas spotkało, nienawidzę całym sercem, całą sobą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gimnajum jest najgorsze -.- Ładne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama jestem w I klasie gimnazjum.. I to co napisałaś to jest w 100% prawda.. Niestety..
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy jesteś w gimnazjum myślisz "Byle do piątku", ale czasem nawet to nie daje ukojenia, bo ilość zadanych prac domowych przekracza wszystkie normy...

    Brawo ! Twój blog jest sławny ! Zazdro...

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał tekst świetnie trafia do czytelnika, zdjęcia może i są stare, ale są bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwię się, że gimnazjaliści tak narzekają na gimnazjum. Ja je ukończyłam 6 lat temu z małym hakiem i uwierz mi, że cofnęłabym czas - nawet długo bym się nie zastanawiała. Może dlatego, że chodziłam do wiejskiego gimnazjum, gdzie wszyscy się znali - kłóciliśmy się i kochaliśmy się na zmianę, a na sam koniec płakaliśmy za sobą i do dnia dzisiejszego z wieloma osobami mam lepszy kontakt niż z ludźmi z liceum. Ja wiem, że teraz dzieciaki mają zupełnie inne priorytety i szybciej dorastają, ale to nie powód, żeby aż tak narzekać. Zobaczysz, że za kilka lat zatęsknisz za tą beztroską. :-)

    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciebie oczywiście mogły spotkać przykrości w szkole, ale to mogło się zdarzyć wszędzie, w podstawówce czy w liceum. Gimnazja wcale nie są aż takie złe, ja sama mam z tego czasu prawie same dobre wspomnienia związane ze szkołą. To nie jest tak, jak się mówi, że gimnazjum to samo zło. Nie podoba mi się uogólnienie w tym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co dzieje się teraz w gimnazjach to koszmar... 13-latki z toną makijażu i z papierosem w buzi żenada.. albo jeszcze lepszy pijane nastolatki idące z byle kim do łóżka.. czy tylko dla mnie jest to żenujące?

      Usuń
    2. *albo jeszcze lepszy przykład

      Usuń
  10. Gimnazjum zmienia człowieka, ale każdego w inny sposób.
    jestem w trzeciej klasie i według mnie to świetny czas i nie żałuje ani jednej spędzonej tu chwili.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem kto zrobił te zdjęcia... <3 ~Julcyk.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja gimnazjum skończyłam ponad 6 lat temu i bardzo miło je wspominam.Lubiłam swoją szkołę,klasę i nauczyciele byli fajni.Pamiętam,że kiedy zaczęłam chodzić do liceum to mi się na początku płakać chciało (za szkołą,dasz wiarę? :)) Faktem jest,że w 2 gimnazjum zaczęłam palić fajki (i palę do dziś) ale to raczej sama dla siebie,bo przez długi czas nikt nie wiedział,że palę,nawet znajomi z klasy/szkoły.
    Pozdrawiam,
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja miałam dosc serdecznie gimbazy gdzie wiekszosc mi dokuczala
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja gimazjum skończyłam w czerwcu i stwierdzam, że był to najlepszy czas :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nigdy nie paliłam, chodzę do 2 gim, i nie będę palić. Mam do tego straszne obrzydzenie, wiąże się to z przykrym wspomnieniem dotyczącym mojego członka bliskiej rodziny. Ten dym mnie dusi. Gimnazjum w sumie nie zmienia ludzi, to oni się wtedy zmieniają. Bo jak patrze na te dziewczynki z 1 gim, to jestem przerażona. One mają więcej makijażu w ciągu dnia niż ja w ciągu tygodnia pomimo, że one nie mają trądziku ani nic, mają gładką, ładną cerę, a ja mam straszny trądzik już od ok. 4 lat. Ta mała ilość materiału, z którego są zrobione ich codzienne ubrania: przecież one chodzą na wpół ubrane! To jest okropne! Uważam, że chyba mój rocznik: 2001 jest chyba ostatnim ,,normalnym" rocznikiem, bo u mnie w klasie nigdy nie było czegoś takiego i dalej nie ma. I nie tylko w mojej klasie, ale w wielu. Owszem, ludzie chcą bardziej zwrócić na siebie uwagę itp, ale to bardziej jest związane z dojrzewaniem, niż zmianą przez gimnazjum. Ja już się boję, co będzie za 20 lat. Może dziewczynki będą chodzić do gimnazjum w bieliźnie? Masakra jakaś.

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gimnazjum zdecydowanie niszczy ludzi, ehh.
    http://lala-mala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja gimnazjum skończyłam 1,5 roku temu. Gimnazjum mnie nie zniszczyło. Bardzo dobrze wspominam te trzy lata.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Standardowe zachowania, ale nie ma co się martwić, bo większość z tych ludzi otrząsa się po czasie. Wszyscy robią głupoty, ale ważne, żeby po kilku latach o tym wiedzieć.

    Mój blog | Mój fanpage | ROZDANIE: zegarek

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli mam być szczera - nienawidziłam swojego gimnazjum. To była istna masakra i cieszę się że już je skończyłam :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. " bardzo ciekawy post :) "
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję odwagi do wyrażania swojego zdania, opinii - to bardzo ważne. Jednak tak, jak mówisz - często można się spotkać z jakimś oporem z tej drugiej strony i negowaniem. Uważam, że podstawą jest bycie sobą, a Ty to robisz! Powodzenia dalej, pozdrawiam :*
    http://stylowka4u.blogspot.com/2015/12/32-its-time-for-giving-time-for-getting_69.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem w gimnazjum i zauważam jak wszystko się zmienia. Moi koledzy, a nawet ja.
    Nie sięgam po papierosy itp, ale mimo to, zmieniam się pod jakimś względem :/
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubiłam czasów gimnazjum. Zdecydowanie jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś nominowana przeze mnie do lba
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny post ;) !

    Obserwuję , licze na rewanż:D
    zapraszam http://idzoczaminastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Posty fajnie , blog fajny . Ale taka rada - pisz większymi literami bo ciężko się to czyta . Cudem przeczytałem . Zapraszam też do mnie - http://rozkminy-wektora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia