2016/01/02

PODSUMOWANIE ROKU 2015!!!!!

Rok 2015 dobiegł właśnie końca i słyszymy teraz o milionie postanowień...wszyscy mówią,że się zmienią ,że będą lepsi bla bla bla...Tak naprawdę co się zmieni? Nic tylko to,że zamiast pisać 2015 w zeszycie na polskim będziemy pisać 2016 (oczywiście przez pierwsze 3 miesiące będziemy się mylić, standard). Nie staniemy się innymi ludżmi z dnia na dzień...do tego potrzeba czasu (a my ludzie, jesteśmy bardzo niecierpliwi). 


Rok 2015 był trudnym rokiem, przynajmniej jak dla mnie, stałam w obliczu wielu wyzwań. Wiele rzeczy się zmieniło i dorosłam...tak to odpowiednie słowo, dorosłam..
Nie mówię,że nie jestem naiwna bo jestem, naiwnie wierze w ludzi i chyba tak zostanie przez jakiś czas. W styczniu 2015 byłam zupełnie innym człowiekiem, naiwna hipokrytka ufająca  niewłaściwym osobą...Wystarczyło ,ze ktoś zwrócił na mnie uwagę a ja już uważałam go za wielkiego przyjaciela. Żałosne...ale na szczęście się zmieniłam.
Najważniejsze jest to abyśmy zaczęli dostrzegać swoje błedy i złe cechy..jeśli to widzimy to jest nadzieja,że uda nam się coś zmienić. :D
Jeśli chcemy coś w sobie zmienić niech to na początek nie będą duże rzeczy..małymi kroczkami dojdziemy do danego sobie celu.  Ja właśnie tak zmieniłam siebie....zaczełam od małych rzeczy zrobiłam to tylko dlatego by udowodnić komuś ,że jestem inna i mi się udało. Tylko,że ta osoba mnie znienawidziła, dlaczego? Dlatego ,że stałam się lepszym człowiekiem...W styczniu byłam smutną Olga o czym każdy wiedział (co swoją droga było żałosne)....teraz jestem sobą, poznaje ludzi którzy myślą podobnie do mnie, rozumieją mnie.

Życzę wam wszystkim szczęśliwego nowego roku!!!
Pewnie  będzie taki sam jak poprzedni. :P



                                           |botki-sinsay|płaszcz-primark
                                            |rajstopy-clari's|bluzka-h&m
                                            |spódniczka-c&a|torebka-stradivarius

28 komentarzy:

  1. Bardzo ładny post. Moje postanowienia chyba nie doszły do końca do ładu. Śliczna stylizacja ! ♥
    Wybaczysz mi coś ? Proszę, bo lubię jak piszesz, ale nie obraź się, bo nie oto mi chodzi. Po prostu chcę ulepszyć twoje posty. Więc proszę - przeczytaj ten wpis jeszcze raz i postaraj się wyłapać błędy ortograficzne.
    Przepraszam !!! Wybacz, wybacz, zauważyłam.
    Czekam na kolejny post. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dysleksja ortograficzna wita heh
      Sprawdziłam i poprawiłam co zauważyłam..niestety nie mam autokorekty bo mój komputer jest z Ameryki i podkreśla mi na czerwono każdę słowo...
      Nie obrażam się o takie rzeczy hehe :D

      Usuń
    2. Dzięki za wyrozumiałość. Ja dysleksji nie mam, ale wiem jak to jest. Tak czy inaczej - meega blog ! Czekam na NEXT ! ♥

      Usuń
    3. Dziękuje kochana :* ja też już chce pisać kolejny post, sprawia mi to ogromną przyjemność heh :D

      Usuń
  2. OMG !! JAKIE TO PIĘKNE !! ♥ CZUJĘ SIĘ ZAKOCHANA !!! ♥♥♥ CUDNE !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. nowa duszyczka w blogosferze <3 obserwuję, blog zapowiada się obiecująco, na dodatek sesja jest świetna i genialny outfit :) pozdrawiam - wessper :))

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą samą torebkę, jedna z moich ulubionych <3 obserwuje!
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że trafiłam na twój blog. Wychodzę stąd z solidną porcją motywacji. Ale na pewno wrócę. Świetne zdjęcia i przecudna torebka! Obserwuję! http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz przepiękne włosy! Uwielbiam je. Piękna torebka, zdecydowanie w moim guście. Życzę ci, żeby wszystkie twoje plany odnośnie 2016 roku się spełniły. :)

    Zapraszam do mnie:
    http://fashionforazmariaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka, szkoda że teraz tak zimno i niezbyt nadaję się na taką pogodę... Yhm...
    Moje postanowienia są ciężkie do zrealizowania, ale próbuję, staram się i zobaczymy jak będzie :D
    ~Muff

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że jesteś super dziewczyna, że nie przyjmujesz się opinią innych ludzi i nie starasz się im na siłę przypodobać tylko po prostu stawiasz na to by być sobą ;) bardzo cenię takich ludzi dlatego Twój blog.trafia do grona innych, do których zaglądam regularnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga :)
    socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy popełnia błędy, te małe i te duże nie mniej jednak dobrze,że zauważyłaś to wszystko w porę. :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !
    Pozdrawiam i zapraszam : http://liikeeme.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow świetne pozdrawiam
    Też jestem z Wadowic :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uważam że małymi krokami dochodzimy do celu, musimy być w tym też uparci i wytrzymali ;) tak jest w przypadku każdych postanowień, nie spełnią się magicznie po zapisaniu ich na kartce, trzeba ruszyć tyłek i zacząć działać w tej sprawie! :)
    piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tym zeszytem od polskiego takie prawdziwe - na 2 lekcje, 2 razy się pomyliłam :/
    życzę i Tobie udanego roku, aby na Twojej drodze pojawiało się na jak najmniej się da nieodpowiednich ludzi :)

    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że otaczasz się ludźmi podobnymi do Ciebie :)
    Mam nadzieję, że rok 2016 będzie lepszy niż poprzedni!

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja, obserwuje.
    http://claudettek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja:D I rajstopy mega *-*
    Obserwuje i zapraszam do siebie xx
    http://swiat-oczami-brunetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też robiłam ten post u mnie na blogu! <3
    Obserwuje :33

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne botki *.*
    Życzę ci szczęścia w nowym roku :))

    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyłap przecinki. :) Popatrz gdzie dajesz spacje. Pamiętaj, że zawsze dajemy PO znaku inter. :)

    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia ;)
    sandraantczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Okej, ogólnie to podoba mi się twój blog, jesteś naprawdę ciekawą osoba, lecz mam kilka uwag co to tego jak piszesz. Za często stawiasz ... kropki po jakimś zdaniu lub wyrazie, zastąp to moze przecinkiem, a no i przed przecinkami nie stawiamy spacji, jedynie po.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia