2016/01/12

Czy samobójcy to tchórze?

Witajcie! :)
Nie mówiłam jaka będzie tematyka bloga jeśli nie podoba wam się to co piszę to po protu tego nie czytajcie. Nikogo do tego nie zmuszam, pisze to co chce..a ten temat jest dla mnie ważny.
Codziennie w Polsce samobójstwo popełnia minium jedna młoda osoba..wyobrażacie sobie?!
Jedna osoba codziennie odbiera sobie sama życie...
Osób popełniających samobójstwo jest teraz dwa razy więcej niż 10 lat temu..
Co roku około 360 młodych osób odbiera sobie życie, bo sobie nie radzi..
Nastolatkowie są coraz słabsi psychicznie, gorzej znoszą stres..
Co 8 nastolatek się okalecza..nie przeraża was to?
Macie jeszcze odwagę się śmiać z takich osób...to żalosne.
Oczywiście nie mówie tu o was wszystkich ale co po niektórzy wiedzą o czym pisze w tym momencie...
Metody popełnienia samobójstwa są teraz na wyciągniecie ręki..wystarczy tylko wpisać w internecie i wszystko wyskoczy..
Czytając to, ktoś może właśnie skakać z mostu, połykać tabletki nasenne, wieszać się...
Wiem, nie mamy na to wpływu. Chodzi mi tu tylko o to abyście zrozumieli ,że samobójcy to nie są tchórze. Są to osoby potrzebujące pomocy, są to samotne osoby...
Pamiętacie śmierć Dominika było to w ubiegłym roku, dlaczego się zabił?
Zabił się przez brak akceptacji, przez wszystkie hejty które były skierowane przez ludzi w jego strone...gdyby tylko jego "znajomi" zachowali się inaczej byłby teraz wśród nas..
Więc proszę was o jedno, postarajcie się zrozumieć innych ludzi a jeśli nie macie zamiaru tego zrobić to nie widzę sensu abyście czytali mojego bloga. Pozdrawiam.






25 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poważnie. Ważny temat poruszyłaś, ale sama nic z tym nie zrobisz. Możesz o tym pisać, ale ludziom takich rzeczy z głowy nie wybijesz. To smutne...

    http://maybeanet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. TUMBLROWE ZDJĘCIA, BARDZO ORYGINALNIE!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Poruszyłaś bardzo ważny temat ja sie z tobą zgadzam ale moim zdaniem na nikogo niw wpyłneimy.
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z tobą.
    I tak samo często niektóre osoby same nakłaniają drugą osobę do śmierci.
    Wyśmiewają się z okaleczania innych.
    Nie rozumieją tego, aż sami nie znajdą się w podobnej sytuacji ;)
    Zdjęcia bardzo ładne :*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten temat jest bardzo kontrowersyjny ale fajnie napisany.

    OdpowiedzUsuń
  8. przyznam ze kiedys sama mialam takie chwile slabosci. jedni mowia ze to tchorzostwo bo czlowiek boi sie i ucieka od zycia.. ale jja z doswiadczenia wiem ze zeby odebrac sobie zycie trzeba miec wielka odwage..

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to powiadają, w samobójstwie zawsze biorą udział co najmniej dwie osoby. Dzieje się tak, bo młodsze pokolenia mają coraz słabszą psychikę a z roku na rok może być tylko gorzej. niestety..
    Dobry temat poruszyłaś, pisz tak dalej to też jest ważne :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super post i blog, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Tobą absolutnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł na zdjęcia, trochę mroczne. Dobrze się czyta Twój post. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. To wazny temat, powinniśmy starać się delikatnie pomagać osobą z samobójczymi myślami, by te myśli ich opuściły. To nie takie proste ale warto próbować.
    Na pewno nie można się śmiać, to zbyt przykre i smutne że tyle osób wybiera taką śmierć.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się zdjęcia :) Każdemu przez myśl pewnie to przeszło, ale tacy ludzie powinni pomyśleć o rodzinie. Problemy są do rozwiązania, a nie myśleć o najgorszym

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się zdjęcia :) Każdemu przez myśl pewnie to przeszło, ale tacy ludzie powinni pomyśleć o rodzinie. Problemy są do rozwiązania, a nie myśleć o najgorszym

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia! post jeszcze lepszy. Fajnie, że poruszyłaś ten temat. może chociaż kilka osób otworzy oczy i zamiast śmiać się z samookaleczania zacznie pomagać. bo tego właśnie potrzeba takiej osobie. WSPARCIA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak, pierdolnijcie się dziewczyny w łeb. wsparcia? raczej wam wszystkim potrzeba rozumu w głowie, a nie wsparcia. sama w życiu wiele przeżyłam i na pewno mam większe pojęcie o życiowych problemach niż takie coś jak wy. ale jakby źle nie było nigdy nie próbowałam się zabić czy okaleczać i na pewno żadna śmieszna blogerka nie przeżyła takich zakrętów życiowych. słabe wszystkie jesteście i głupie, mózgu wam potrzeba, a nie wsparcia. a ten cały artykuł to jakieś tanie pieprzenie, "że niby gówno może być cukierkiem" otóż nie może, albo zmienicie swoje podejście do świata albo wszystkie bez wyjątku marnie zginiecie. zresztą jak tak dalej pójdzie to wszystkie się same wytniecie i bardzo dobrze bo dla takiego idiotycznego myślenia nie ma miejsca w tym świecie. pozdrawiam całe to komentarzowe kółko wzajemnej adoracji, idźcie wreszcie po rozum do głowy.



      może skoro autorka jest taka odważna to niech napisze jakiś post na temat alkoholu, obstawiam, że ma w tym spore doświadczenie. może napisze też o tym co alkohol robi z mózgiem bo to jest prawdziwy problem współczesnych nastolatków, a nie jakieś samobójstwa. samobójców trzeba wspierać, a jak dzieci chodzą pijane to wszystko ok bo tylko 1 na 10 osób w wieku 15lat nie pije, straszne.

      Usuń
    2. nikt nie wie co ja przeżyłam i nie ma tego nikt prawa oceniać, a tymbardziej jakiś skretyniały anonim..który wstydzi się przyznać do siebie :)
      Problemów współczesnych nastolatków jest dużo, poruszam te o których warto mówić..
      Skoro tak wiele "przeżyłaś" to nie powinnaś oceniać skali problemów drugiego człowieka..
      Dla jednego poważnym problem jest to,że rodzice nie chcą mu dać pieniędzy..a dla drugiego to ,że tych rodziców nie ma.
      Nie wiem czy to zrozumiesz bo widzę ,że jesteś bardzo zamknięta na zdanie innych ludzi. Tak bywa..
      Nie wiem trudno mi się wypowiadać na temat pijących nastolatków bo nie mam takich znajomych :) widocznie obracasz się w takim środowisku , nie mnie to oceniać gdyz nawet nie wiem kim jesteś , moge się tylko domyślać ;)

      Serdecznie Cię pozdrawiam. :)

      Usuń
    3. uwierz,że ta śmieszna blogerka dużo przeżyła i ma pojęcie o tym o czym pisz ;)
      tanie pieprzenie? popatrz na to co piszesz...żal mi się Ciebie w tym momencie zrobiła :(

      Usuń
  17. tego się spodziewałam: "żal mi Ciebie" "nie masz prawa mnie oceniać". owszem mam! w dupach się waszemu pokoleniu poprzewracało. robicie tragedię ze wszystkiego. powinniście się cieszyć, że w ogóle się urodziliście, jesteście zdrowi. te wasze "tragedie"(nie mówię, że brak rodziców to nie jest tragedia) są niczym przy tym co ludzie przeżywali i przeżywają do tej pory. na świecie jest wiele dramatów, a cięcie się z powodu problemów rodzinnych to śmiech na sali. a jeśli ty masz 14 lat i dużo przeżyłaś i z tego powodu się cięłaś to ja nie wiem jak wy będziecie funkcjonować w moim wieku(30), mam nadzieję, że świat się do tego czasu skończy bo nawet nie chcę patrzeć na wasze pokolenie jak dorośniecie. dzieci bez przyszłości, tak to wygląda z mojego punktu widzenia. wraz z każdym kolejnym pokoleniem jest coraz więcej śmiesznych emo i innych samobójców, którzy szukają z czego można zrobić tragedię, a tymczasem pewnie jest miliard ludzi na świecie którzy chcieliby mieć takie problemy jak wy i chętnie się z wami zamienią. jak chcecie przeżywać prawdziwe dramaty to polecam przeprowadzić się do afryki albo biednej części azji, ciekawe czy z głodu też się będziecie ciąć.

    aha i "skretyniały anonim", a właściwie to "skretyniała..." nie rozumie "Problemów współczesnych nastolatków jest dużo, poruszam te o których warto mówić.." bo wydaje mi się, że to wy sami tworzycie te problemy, okej świat jest okropny, ale gdybyście tylko chcieli moglibyście w miare normalnie sobie przeżyć całe życie, bez jakiś niepotrzebnych blizn i urazów psychicznych, które sami sobie po części(nie mówię, że to tylko wasza wina) fundujecie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże "dziewczyno " odwal się ode mnie co? Nie masz pojęcia o moim życiu, nie mówię, ze dużo przeżyłam bo się cielam.. przeżyłam dużo bo tak miało być.. I nie rozumiem Twojej frustracji moja osoba, nie wiem zrobiłam Ci coś? Jeśli chcesz zmieniac świat na tak zwany lepszy to zacznij od siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie jest to nie tchórzostwo lecz bezradność i strach . Nikt im nie wytłumaczy że życie jest długie i mogą wiele osiągnąć

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia