2016/01/18

Fajnie się zaczyna....

Witajcie! Przychodzę dzisiaj do was z postem ze zdjęciami z ostatniej sesji dlatego,że nie zdązyłam iść na nową a jestem na maksa zła i muszę napisać ten post i go dodać..
Zacznijmy od tego,że jestem z każdej strony hejtowana o tematyke moich postów..raz ktoś mi powie,że nie mam prawa o tym pisać bo jestem śmieszną blogerka która nic nie przeżyła a kolejny człowiek ma pretensje,ze dodaje zdjęcia do postów o samobójcach (i tu mam do was pytania, uważacie ,że zdjęcia w poprzednim poście były niestosowne do tematyki tamtej notki?). Wiem,wiem pisząc bloga jestem narażona na głupie komentarze ze strony ludzi którzy nie mają żadnej pasji (tak pisanie bloga jest moją pasją).
Ale zaczyna mnie co raz bardziej irytować to,że ktoś ocenia to ile rzeczy przeżyłam w życiu,..
Ostani artykuł został nazwany "tanim pieprzeniem" , tanim pieprzeniem dlaczego? Uważam ,ze poruszam na tym blogu tematy o których warto mówić..a może się myle? Może powinnam pisać tutaj o nowych trendach tej zimy..hm? chcecie tego?
Wiem,że trudno wszystkim dogodzić, ale chce znać wasze zdanie...pasuje wam to o czym teraz piszę czy mam to zmienić? Nie chce aby potem ktoś pisał jaka to ja nie jestem bo wypowiadam się na tematy o których rzekomo nie mam pojecia...oświece umysły niektórych ludzi, mam bardzo duże pojęcie o czym pisze :)
Mimo tego,że mam niecałe 15 lat wiem co to depresja, wiem co to przemoc  psychiczna, wiem co to brak akceptacji, wiem co to samobójstwo, wiem co to rany te na nadgarstkach i te w srodku, wiem co nieprzespane noce...proszę, nie piszcie ,że taka blogerka jak ja niemogła nic przeżyć bo owszem COŚ przeżyłam.
Autor komentarza pod poprzednim postem stwierdził,że alkohol jest problem wspłóczesnych nastolatków a nie jakieś samobójstwa..nie zgodzę się z nim..
Gdyż nie mamy wpływu czy ktoś sięgnie po alkohol czy nie , to jest tylko i wyłacznie jego wybór.
A z samobójstwem często jest tak,że robimy to przez brak zrozumienia, chodzi mi tu o to,że często druga osoba ma na to  wpły.
Ale to jest tylko moje i wyłącznie moje zdanie.





Przykro mi jeśli ktoś uważa mnie za pustego i żalosnego człowieka dlatego,że pisze takie a nie inne posty.
Nie wiem co mogę tu jeszcze dodać, wszystko spotyka się z krytyką a jeśli te osoby które mnie "hejtują" myślą,że zniechęca mnie do pisania tego bloga to się grubo mylą....NIE PODDAM SIĘ ! :)

13 komentarzy:

  1. Hejty znajdą się wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog <3 Zdjęcia też super :) Pozdrawiam

    bluebae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez dostaje talie hejty chociaz pisze blog o czyms innym

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie zawsze myślą swoje ;) Cudne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne pierwsze zdjęcie :)
    życie jest za krótkie na złość :)
    zapraszam :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/2016/01/genialna-marka-esent.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj sie. Wiele osob chce nas zniechęcić do tego co robimy. Albo po prostu nie ma co robic w domu. Super blog. Pozdrawiam !! :*
    malokreatywnie98.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. "ludzi którzy nie mają żadnej pasji (tak pisanie bloga jest moją pasją)."

    super, że każde negatywne zdanie na twój temat to hejty od ludzi którzy nie mają pasji. właśnie sama pokazałaś jaka to jesteś otwarta i nie oceniasz ludzi. a jeśli blog w internecie to twoja pasja to gratuluję. jak ja dorastałam to pasjonowaliśmy się sportem, muzyką, różnymi naprawdę interesującymi rzeczami(nie było pustych blogów z lansującymi się małolatami), a najważniejsze było spotykanie się z ludźmi, kontakt osobisty(coś co zanika coraz bardziej), teraz owszem widujecie się ale każda z telefonem, a ważne rozmowy odbywają się przez fb, a nie twarzą w twarz. pierwszy raz z internetu korzystałam mając 15 lat. nie wiem tylko gdzie są rodzice, którzy powinni stać na straży rozwoju swojego dziecka, powinni chronić dzieci od internetu jak długo tylko się da. założę się, że gdyby internetu nie było ilość "emo" i innych "samobójców" drastycznie by zmalała, zwłaszcza wśród dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog w Internecie to moja pasja? Nie do końca.. Ja po prostu lubię robić zdjecia i pisać. A mam możliwość dzielenia się tym z kimś to to robię.. moja mama akurat się cieszy, ze piszę tego bloga zamiast siedzieć i tepo przeglądać stronę główną na fb po raz setny.
    Wstydzisz się siebie, ze piszesz z anonima czy jak? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam twoją wytrwałość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro jesteś taka odważna to odznacz tego anonima. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro jesteś taka odważna to odznacz tego anonima. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlatego ja mam komentarze Disqsa i skończyły się anonimowe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia