2016/02/12

W walentynki wale drinki..

Post nie będzie dotyczył alkoholu, tylko miłości..
Pięknego uczucia łączącego dwie osoby tej samej płci lub przeciwnej (tolerujmy innych).
Ostatnio na lekcji języka polskiego moim zadaniem było napisać rozprawkę na temat czy miłość pobudza człowieka do działania, na początku wydawało mi się,że tak a potem zaczełam się zastanawiać...
Mało jest ludzi cierpiących z nieodwzajemnionej miłości?  Nie mylić mi tu miłości z zauroczeniem bo to nie to samo.
Człowiek cierpiący z miłości, prawdziwej miłości nie widzi w niczym sensu....to straszne jak możemy być zależni od drugiego człowieka. Nie wiem jak to jest i może lepiej :) Tylko żeby nie było,że jestem jakaś bez uczuć bo są ludzie na których mi zależy jak cholera, mam wiele uczuć chyba nawet za dużo..

Miłośc potrafi doprowadzic człowieka do rozpaczy i szaleństwa...człowiek gdy kocha bez wzajemności NIE jest szczęśliwy, niekiedy nawet nie widzi sensu wstania z łóżka.
Walentyki to jest dla nich okropny dzień, wchodzą na fb na strone głowną i widzą miliony zdjęć par, wszystkie są szczęśliwe no dobra może kilka lub kilkanaście z tych osób jest tylko pozornie szczęśliwa. :) Czasami trzeba odpuśić, trzeba odpuścić żeby być szczęśliwym, trzeba zająć się sobą. Owszem łatwo mi się tak mówi, pewnie sama bym nie dała rady odpuścić..

Ja osobiście nie mam nic do walentynek ale nie powinnien to być jedyny dzień w którym mówimy o swoich uczuciach. Jeśli zależy Ci na kimś powiedz mu o swoich uczuciach, obojętne kiedy, po prostu powiedz..może sprawi to,że będziesz akurat szczęśliwy a jeśli tak nie będzie to przynajmniej będziesz świadomy tego na czym stoisz. A wtedy będziesz mógł odpuścić , spróbować chociaż..
Ja nie umiem mówić o swoich uczuciach , boje się o nich mówić ale uczę się i nie mogę się doczekać momentu kiedy powiem tym osobą którym chce co do nich czuje. Będzie to mój największy sukces..:)
Kochani powiedzcie osobie na której wam zależy co do niej czujecie i jak ważna dla was jest!!

Jeśli ktoś ma ochotę, to możecie napisać do mnie na maila (oldzia.zaremba@gmail.com) lub na fb (Olga Zaremba).
Lub jeśli chcecie pozostać anonimowi to zapraszam na aska. :)
I zapraszam was również na dwa blogowe snapy *thesnapbloggers* *bloggergirls*.



Nie umiem wam powiedzieć kiedy w końcu będzie pełna sesja na blogu..ale w najbliższym czasie powinna się pojawić.

11 komentarzy:

  1. Super post :) Fajnie się go czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam podobnie. Jeżeli kogoś kochamy to powinniśmy okazywać mu to przez cały czas a nie tylko tego jednego dnia ;)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, to straszne jak możemy być zależni od drugiego człowieka, uzależnić od jego woli swe szczęście.. Ale czy to jest prawdziwa miłość? Bo wolność na pewno nie..
    Pozdrawiam!:)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja, to straszne jak możemy być zależni od drugiego człowieka, uzależnić od jego woli swe szczęście.. Ale czy to jest prawdziwa miłość? Bo wolność na pewno nie..
    Pozdrawiam!:)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą, bardzo ciężko jest komuś powiedzieć co się czuję
    Super post

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo życiowy post, dużo racji.
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Racja ;* świetne zdjecie! Interesujacy blog!
    Ps. Napisałam do Ciebie na fejsie, jak bedziesz miala chwile odpisz :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Racja ;* świetne zdjecie! Interesujacy blog!
    Ps. Napisałam do Ciebie na fejsie, jak bedziesz miala chwile odpisz :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Temat, który podjęłaś w poście jest wiadomo nieskończony, bo można mówić o nim i mówić... A co do walentynek to nieco kontrowersyjne święto, które każdy postrzega w sumie na inny sposób, ale jak dla mnie, miłe święto, lubię wtedy tę całą "aurę". Nawet sklepową. :D

    Masz bardzo ciekawy kształt ust, a ten kolor szminki doskonale Ci pasuje! :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, zgadzam się jak najbardziej, że miłość powinno pokazywać się nie tylko w walentynki ;) I również uważam, że czasem nie ma sensu i choćby nie wiem jak było trudno warto odpuścić a w koncu bedzie tylko lepiej :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Post jest świetny. Niby jest o tym samym co większość Blogerek/Blogerów pisze ,ale jednak skłonił mnie do pewnych przemyśleń odnośnie mojego chłopaka. Bardzo dziękuję Ci ,że napisałaś ten post :)
    Zapraszam do mnie :) http://natalie-forever.blogspot.com/2016/02/ksylitol.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia