2016/03/26

"Ty chcesz być taka tumblr girl."

Hejt, hejt i jeszcze raz hejt!
Każda osoba która myśli w inny sposób, inaczej się ubiera, zachowuje , robi coś innego niż inni jest skazana na głupie komentarze ze strony innych. 
Dobrze rozumiem jeszcze wylać swoje żale komuś prosto w twarz i powiedzieć ,że coś co robi jest gówniane ale pisanie tego w internecie anonimowo jest głupie i żałosne. :)
Nie pisze tego dlatego,że ktoś mnie czymś uraził ale od momentu w którym zaczęłam pisać tego bloga ludzie strasznie zaczęli komentować...
Zdążyłam się dowiedzieć,że zgrywam "fejma" (o pojęciu fejm,za chwilę), udało mi się też usłyszeć,że chce być taką tumblerowa laska i,że moje poglądy są na pokaz.
Nie ogarniam tego podziału ludzi...to jest dla mnie naprawdę chore..jak można w ogóle dzielić ludzi w taki sposób...ja chyba jednak jestem z innej planety, ale naprawdę gubię się w tym co się dzieje. 
Tumblerowa laska nowe określenie na dziewczynę której podoba się styl grungowy. :)
Trudno, nie obchodzi mnie to, będę się ubierać tak jak mi się podoba a ludziom nic do tego. :)
Najbardziej i tak mnie rozbawiło stwierdzenie,że moje poglądy są na pokaz.
Nigdy w sumie bym nie pomyślała,że ktoś może mieć poglądy na pokaz.
Świat coraz bardziej schodzi na psy, martwi mnie to, bo co będzie potem?
Jeśli macie skłonności do krytykowania innych to tylko dlatego,że krytykujecie samych siebie non stop.
My ludzie robimy innym tylko to , co robimy sobie samym.
Jeśli jesteście przez kogoś nieustannie krytykowani to tylko dlatego,że ten ktoś czuje się żle sam ze sobą i on sam krytykuje wszystko co związane ze sobą. 
Zamiast krytykować skupcie się na pracy nad samym sobą.
Zamiast poddawać się krytyce skierowanej na Ciebie przez kogoś i czuć się złym czy sfrustrowany zacznij po prostu być świadomym problemów i kompleksów drugiej osoby. 
Pracujcie nad sobą tak by was to nie dotykało. :)




7 komentarzy:

  1. Bardzo mądry post, daje dużo do myślenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo madrze piszesz
    najlepiej jest nie krytykowac jak samemu sie nie jest ideałem
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, który ma wielki przekaz!
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale po znaku interpunkcyjnym stawia się spacje, droga koleżanko. I sprostowanie, "tumblr girl" to nie ktoś, kto ubiera się w stylu vintage, tylko ktoś, kto ubiera się w stylu, który panuje na Tumblr, co niekoniecznie musi być akurat vintage, w to raczej wpisuje się więcej stylów. Jeśli ktoś powiedział ci,że próbujesz być "Tumblr", to jest głupi, bo to jak się ubierasz nawet nie przypomina próby wyglądania "Tumblr".

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Post bardzo fajny, a w szczególności ten pierwszy filmik jest po prostu mega. Wiele cytatów da się z niego wyciągnąć :) Zaoraszam do siebie >>http://dominatt.blogspot.com/?m=1 <<

    OdpowiedzUsuń
  7. Olguś ♥
    Wreszcie znalazłam chwilę, aby odwiedzić blogi dziewczyn i oczywiście Twój :) Wpis naprawdę, bardzo mądry. Napisany w sposób zrozumiały dla każdego, a zwłaszcza dla nastolatków, którzy gubią się we własnych myślach, niczym Kochanowski po śmierci Urszulki (taka humanistyczna anegdotka).
    Reasumując- post cudowny, czekam na następny ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia